Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 204 278 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS
Kategorie

Pozycjonujące narzędzia w SEO – czy to konieczny element?

piątek, 09 sierpnia 2013 22:03


Pozycjonowanie internetowych stron to taka branża, w której gigantyczny nacisk jest kierowany na optymalizowanie działań oraz na naprawdę dużą automatyzację najróżniejszych zadań. Tak w gruncie rzeczy, to nie ma się czemu dziwić, bowiem jak wszyscy świetnie wiemy, zadaniowa aktywność w optymalizowaniu witryn naprawdę jest powtarzalna, wręcz z nutami monotonii. Dodawanie stron do katalogów, wykonywanie preclowania czy stawianie różnych zaplecz to nie są jakieś wybitnie twórcze procesy zadaniowe. A gdy jeszcze wziąć pod uwagę fakt, że istnieją osoby, które np. 8 godzin każdego dnia dołączają witryny do katalogów, naprawdę szybko pojmiemy fakt, skąd wynikła potrzeba automatycznego przebiegu niektórych procesów.

seo6.jpgAutomaty stuprocentowe a automaty połowiczne

Oprócz żmudnego, ręcznego wykonywania pracy, mamy opcję alternatywną, która funkcjonuje pod nazwą półautomatów. Jak można łatwo zorientować się, stanowią one coś pośredniego, jednakże w wypadku np. dodawania do zbiorów katalogowych, praca staje się kilkukrotnie skuteczniejsza. Co z tym związane, w sytuacji, gdy którakolwiek z osób rozmyśla nad nabyciem programu, jak choćby SEO Bohater, powinien przestać zwlekać i dokonać zamówienia.


Programy typu automatycznego pozycjonowanie stron zwykle z kolei funkcjonują tak, że w ustawieniach projektu wszystko sobie konfigurujemy, następnie zaś wciskamy jakiś klawisz czy przycisk i dodawanie może już swobodnie odbywać się bez naszej ingerencji. Korzystając z takiego programu, można zyskać tysiące linków każdego dnia. W trybie ręcznym, to w sumie nierealne do pozyskania.

Jak poznać, że dane narzędzie jest naprawdę sensowne?

Najlepiej kupić i  samodzielnie przetestować (tak jak już było wspomniane w innym artykule- w SEO najbardziej istotnym elementem są testy). Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że nie każdego stać na kupno wszystkich nowych narzędzi. Tym bardziej, że jest ich bardzo dużo i wielokrotnie bywają naprawdę drogie. Dobra wiadomość to to, że sporo producentów czy małych twórców oprogramowania dla SEO udostępnia swe aplikacje do testowania. Albo w formie kilkudniowego okresu testowego albo w formie okrojonej wersji. W większości przypadków taka demonstracyjna wersja może dać dobre rozeznanie w tym, czy warto nabyć konkretny (czy jakiekolwiek inne narzędzie) czy nie.


Świetnym patentem na weryfikację informacji o danym produkcie będzie też poczytanie o nim na PiO, gdzie stworzony został odrębny dział, w którym omawia się narzędzia SEO. Pamiętajmy jednak o tym, że nie wszystkie uwagi pisane są przez profesjonalnych SEOwców.

Słowem podsumowania, wysoka liczba oraz niemała dostępność programów stanowi dowód, że w SEO się bez nich nie obejdziemy. Co jest sprawą oczywistą, można to będzie rozwiązać w innym trybie, choćby przez outsourcing, ale tu koszta rosną naprawdę intensywnie. Narzędzie zakupuje się tylko raz, płacimy parę setek, a potem przez wiele miesięcy robimy z niego użytek i rozkoszujemy się oszczędzeniem pieniędzy i czasu.


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (10) | dodaj komentarz

Najróżniejsze marketingowe korzyści, które może dzisiaj za sobą nieść pozycjonowanie inter

piątek, 05 lipca 2013 18:07

W danej chwili, nie ma życia firmy, bez aktywności nastawionych na promocję i aktywnie zakrojonego udzielania się patrząc na internetową przestrzeń. Chodzi tu o atrakcyjną zawartość strony, ale również takie aktywności, które mają odniesienie do webowych stron. Z punktu widzenia marketingu, proces pozycjonowania stanowi taką aktywność, która niesie za sobą mnóstwo atutów. W stopniu nadrzędnym, mające bardzo aktywny przebieg pozycjonowanie, daje szansę klientom dostać się do danej witryny w sposób znacznie łatwiejszy. To przekłada się na fakt, że mogą częściej wracać na tę stronę w internetowych zasobach.

ne6.jpg Częste pojawianie się na stronie z kolei, w mocnym stopniu podwyższa prawdopodobieństwo, że odwiedzający nabywca, podejmie decyzję o sięgnięciu po wybraną produktową opcję czy usługę, którą proponuje marka. W gruncie rzeczy, patrząc na kosztowy element, działania pozycjonerskie to jedna z najtańszych reklamowych aktywności w odniesieniu do całego rynku. Poza tym, w parze z niedużymi kosztami, idzie też bardzo duża skuteczność działania. Po prostu, dociera się do dużych grup docelowych, bez żadnego dużego utrudnienia. W gruncie rzeczy, na pozycjonowanie składa się naprawdę spory wachlarz elementów. Prócz samego pozycjonowania fraz w wyszukiwarkach, na procesy SEO składa się także katalogowanie adresów czy chociażby aktywne oddziaływanie w social media. W tym ostatnim przypadku, możemy działać samodzielnie albo zlecić to fachowcom z agencji interaktywnej. Jak wiadomo, będzie wtedy trzeba ponieść pewne koszta. W pozycjonowaniu, które ma na celu zwiększenie ruchu na naszej stronie, musi być podtrzymany pewien istotny element. Chodzi tu o to, aby tekstowy aspekt, czyli tak zwany content – był unikalny i ciekawy. Dlaczego jest to tak ważne? To proste, interesująca zawartość strony przykuwa uwagę odbiorcy. Idąc krok dalej, można wytworzyć marketingową więź z osobą odwiedzającą. Przecież w każdym przypadku, można traktować tę osobę jak klienta. Albo zupełnie nowego albo już „stałego”, zdeklarowanego odbiorcę marki. Pozycjonowanie, jest więc dziś jednym z elementów marketingowego sukcesu.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (7) | dodaj komentarz

Każdy portal zwycieży z SEO

środa, 21 marca 2012 17:59

 Wiele użytkowników prowadzących własne portale webowe zazwyczaj wie, jak istotne jest sukcesywne pozycjonowanie. Działania te mają niezwykle wysoką influencję na to, jaką pozycję na liście przeszukiwania zajmuje stosowna platforma sieciowa.

 

Pozycjonowanie stało się już na tyle globalnym działaniem powiązanym z działaniem platform internetowych, że właściwie przeprowadzać je da się już własnymi siłami. Wypada trochę poszukać w Internecie, aby znaleźć sporo portali publikujących różnorodnego rodzaju instruktaże na temat pozycjonowania portali webowych. Da się z nich dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy i jak najbardziej nabyć właściwych zdolności, które następnie można zastosować do optymalizacji posiadanej strony.

 

Jeśli więc utrzymuje się swoją witrynę na bardzo zajmujący temat i chciałoby się na tym zarobić, między innymi na coroczną opłatę za dzierżawę domeny, należy wykorzystać czynności optymalizacyjne i dołączyć którąś reklamę, na której da się coś zarobić. Taką metodą w ciągu roku przeważnie otrzyma się stosownej wysokości przychód, który skonsumować będzie można na zapłatę abonamentu za korzystanie z zakupionej domeny. Niestety solidnie skonstruowane platformy już o statucie marketingowym potrzebują specjalistyczne pozycjonowanie.


Zazwyczaj połączone jest ono z prowadzeniem dodatkowych czynności, które razem składają się na profesjonalne usługi SEO.

Wtedy takie procesy sprawiają, że pozycjonowana platforma webowa jest w stanie wskoczyć na jedne z wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu taka strona cieszy się znacznie większym ruchem, co przekłada się na szereg potencjalnych klientów. I nie trzeba chyba przekonywać, że w taki sposób można zarobić więcej.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (8) | dodaj komentarz

Czy tylko google jest warte świeczki?

wtorek, 20 marca 2012 14:31

 Pewnie wiele osób zastanawia się, czy pozycjonowanie rzeczywiście jest pomocne? Wszakże zawsze da się wykupić jakieś taryfy świadczone chociażby przez Google dotyczące linków. Wówczas sięgnie się na początkową stronę w wynikach przeszukiwania błyskawicznie i nie ma potrzeby przeprowadzać żadnych czasochłonnych czynności. Takie twierdzenie ma swoje walory, ale nie zawsze. Potrzeba zastanowić się nad tym, co może się stać, jeżeli przejdzie okres funkcjonowania wybranej usługi reklamowej. Wówczas lansowana strona na powrót wraca do punktu wyjściowego, a jej page rank prawie się nie poprawia. Tylko i wyłącznie czasowe pozycjonowanie, naturalnie skontaminowane z optymalizacją, daje satysfakcjonujące efekty. Takiego gatunku procesy mają za zadanie czasowe promowanie pożądanej platformy internetowej tak, żeby osiągała coraz lepsze miejsce w wynikach przeszukiwania. Taka strona replikuje wówczas na stosowne słowa kluczowe wpisywane przez internautów w pole wyszukiwania w preferowanych przez nich przeglądarkach. Najczęściej jest to oczywiście Google, jednak nie warto zaniedbywać konkurencyjnych wyszukiwarek.


Panującymi czasy zaraz po Google największą popularnością cieszy się Bing. Należy więc poszerzyć pole czynności pozycjonowania również i na przeszukiwarkę Microsoftu. W ten sposób o wiele większa ilość korzystających z Internetu będzie miała okazję znaleźć lansowaną platformę, co bez wątpienia ma swoje przełożenie na ponadprogramowych klientów.

Zwłaszcza przy okazji właścicieli sklepów internetowych jest to znaczące. Trzeba również przed wybraniem usługodawcy SEO pooglądać umieszczone na ich platformach portfolia albo listy firm, z którymi współpracowały. Pomoże to w znalezieniu najlepszych ekspertów.

 


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (11) | dodaj komentarz

Co to jest efektywne pozycjonowanie?

wtorek, 20 marca 2012 14:19

 Efektywne pozycjonowanie stron sieciowych pozwala cieszyć się znacznie większym ruchem na stronie oraz lepszą pozycją w wynikach przeszukiwania. Pozycjonowanie to szereg procedur, jakie mają na celu wyróżnienie konkretnej strony internetowej. W Polskich realiach jest to jeden z procesów tworzących usługi SEO, czyli Search Engine Optimalization. Pozycjonowanie jest prowadzone poza samą platformą internetową i opiera się na takich postępowaniach jak chociażby budowanie struktury hiperłączy przenoszących do lansowanej platformy webowej. Wówczas szybko rośnie popularność takiej witryny, dzięki czemu odbierana jest jako bardziej rzetelna. Stąd też po nazbieraniu stosownych punktów jej page rank rośnie, co posiada swoje odzwierciedlenie w zajmowanej w danym momencie pozycji w rezultatach przeszukiwania. Zbliżonego rodzaju procesy stosować da się dla całych portali internetowych, ale również i dla poszczególnych podstron. Doskonałym przykładem są tutaj artykuły przeciętnych sklepów webowych. Wtedy lansowane są dokładnie te podstrony, które pokazują opis czy promocję odpowiedniego produktu. W taki sposób zwiększa się oddziaływanie słów kluczowych, na które reaguje wyszukiwarka.


Dopełnieniem pozycjonowania jest naturalnie optymalizacja. Jest to szereg czynności, które mieszczą się już na właściwej stronie internetowej.

Odnoszą się one między innymi uporządkowania prezentowanych na stronie informacji czy też globalnego layoutu serwisu. Połączenie obu procedur i ich odpowiednie stosowanie zapewnia przyciągnięcie sporych ilości użytkowników, dla których pozycjonowana strona będzie niezmiernie atrakcyjna. Warto więc zainwestować w usługi SEO.

 


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (11) | dodaj komentarz

poniedziałek, 26 września 2016

Licznik odwiedzin:  6 687  

Kalendarz

« wrzesień »
pn wt śr cz pt sb nd
   01020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Archiwum

O moim bloogu

Bloog uczy w jaki sposób osiągnąć wysoką pozycję wyszukiwarkach

Kategorie

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Wyszukaj

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 6687

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Finanse

Dom